fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך טונר 30 מ"ל מתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

שגרת טיפוח חדשה, אינטנסיבית ומחדשת לעור

אנו שמחים להציג תוספות חדשות ומרגשות למוצרי טיפוח העור שלנו מסדרת Regenerating Intensive הפופולרית. הסדרה החדשה כוללת מוצרים מקצועיים שפותחו לאורך עשרות שנים של מחקר והמתמקדים בתכונות הייחודיות של הרכיבים הטבעיים ביותר. כל מוצר מסדרת Regenerating Intensive תומך בצרכי עור בוגר בגיל המעבר ולאחריו, על ידי עידוד תהליכי ההתחדשות הטבעיים ושמירה על לחות וגמישות.

בד”ר האושקה, אנו מאמינים שטיפוח העור אמור לתמוך בצרכי העור לאורך השנים, כדי לאפשר לנו להיראות ולהרגיש במיטבנו. הידע המקצועי שלנו ועשרות שנים של מחקר פנימי, עוזרים לנו לגלות מה העור צריך בכל שלב בחיים.

הסימן הראשון לעור בוגר הוא תמיד אובדן לחות, המלווה בהופעת קמטים. בגיל 30, העור שלנו עדיין מסוגל להתאושש היטב בן לילה. בגיל 40 תהליך ההתאוששות הופך קצת יותר מאתגר. לאחר גיל 50, חידוש התאים מאט, רמות ההורמונים יורדות בצורה דרסטית, השומן התת עורי שלנו נסוג ונוזלים מצטברים בגוף. לאחר גיל 60, העור הופך ליותר ויותר יבש, דק ושקוף ויכול גם להתחיל לפתח פיגמנטציה. 

כל אחד מהמוצרים שלנו, החל ממוצרי הבסיס ועד למוצרים מסדרת Regenerating Intensive, נועד לתמוך בעור באופן היעיל ביותר לאורך זמן, תוך שימוש ברכיבים האיכותיים ביותר ובתכשירים מקצועיים, המתאימים לשינויים הטבעיים שהעור עובר.

 

סרום עיניים אינטנסיבי מחדש

הפורמולה המקצועית החדשה ביותר שלנו, סרום עיניים מסדרת  Regenerating Intensive היא הפתרון המושלם לעור בוגר, יבש ורגיש. הנוסחה העשירה, אך הנספגת בקלות של הסרום, עוזרת לעור שמסביב לעיניים להיראות מוצק וזוהר יותר באופן ניכר ומפחיתה את הופעתם של קמטים וקמטוטים בעזרת רכיבי מפתח כמו אשחר ים ושמן פרגים. כל זאת, תוך תמיכה בתהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור.

רכיבים מקצועיים

הפורמולה העשירה מכילה שמן אובליפיחה, רכיב עשיר בוויטמינים ושומנים בלתי רוויים שקושר רדיקלים חופשיים, מגן על העור מפני השפעות חיצוניות ותומך בתהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור. הוא מכיל גם שמן פרגים קליל אך איכותי, המחזק את המחסום הליפידי של העור.

אופן השימוש

יש להשתמש בסרום כחלק משגרת טיפוח העור לאחר ניקוי ושימוש בטונר. המוצר הנספג במהירות ומתאים גם לשימוש מתחת למייקאפ.

 

סרום לילה אינטנסיבי מחדש

הסרום שלנו פותח לאחר עשרות שנים של מחקר בנושא צרכיו הספציפיים של עור בוגר, ומספק טיפול לילי שתומך בעור יבש ורגיש. הפורמולה היוקרתית מכילה תמציות מובחרות של שן הארי וזיתים, הגורמים לעור להיראות מוצק וחי בצורה ניכרת. כל זאת, תוך הפחתת קמטים וקמטוטים וקידום תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור.

רכיבים מקצועיים

הפורמולה הייחודית מכילה תמצית שן ארי, רכיב חיוני המזין את העור באופן טבעי והמלא בחומרים מזינים, הממריצים את ייצור הקולגן ותומכים במיצוק ובמניעת כתמי גיל.

רכיב חשוב נוסף וחדש הוא תמצית הזיתים, שפותחה במעבדות המקצועיות שלנו. תמצית הזיתים מחזירה את החיוניות לעור ומעודדת מראה זוהר בבוקר.

הזיתים שאנו משתמשים בהם, נקטפים ביד ומועברים למעבדת הצמחים שלנו ב”באד בול”. אנחנו ממיינים אותם ידנית, קוצצים אותם וסוחטים את כל הפרי, כולל החרצנים. לרוב, במעבדה, אנו עובדים עם שמנים או תמציות מימיות, אך תמצית הזית משלבת את שני האלמנטים הללו גם יחד, ובעצם מכילה את הטוב שבשני העולמות. זהו תהליך חדשני המתאים במיוחד לעור בוגר.

הן הזיתים והן העור המכילים מים ושומן. מה שלא מפתיע ביחס לעור האנושי אך נדיר מאוד כשזה מגיע לפירות. בדרך כלל, צמחים מכילים שמן בזרעיהם בעוד הפרי נותר מימי. זיתים, לעומת זאת, מכילים שמן ומים באופן הרמוני. בעזרת השילוב הזה, זוכה העור בחיוניות, נתמך באופן אינטנסיבי במהלך הלילה ונראה יפה וזוהר בעת ההשכמה למחרת בבוקר. 

 אופן השימוש

המוצר, הכולל ניחוח לבנדר מרגיע, מושלם לשימוש לפני השינה, לאחר ניקוי ושימוש בטונר. הניחו חומר, בכמות של לחיצה או שתיים, על הפנים, הצוואר והמחשוף.

הרבה השתנה מאז תחילת דרכנו ב-1967, החל מהסביבה ועד למחקר שלנו אודות הזדקנות העור. עשרות שנות המחקר שלנו, הובילו אותנו להבנה שהשימוש בתמצית שמן, כמו שמן הזיתים המצוי בסרום הלילה שלנו, יכול להועיל מאוד בתור חלק משגרת הטיפוח הלילית לעור בוגר, שכן הוא עוזר לעורר את בלוטת החלב שמתרוקנת באופן טבעי ככל שהעור שלנו מזדקן. רכיב זה תומך ביכולת הטבעית של העור לייצר שמן המגן עליו מפני השפעות סביבתיות ובשמירה על לחות העור, וכתוצאה מכך, לגרום לעור להיראות מוצק יותר ומלא חיים.

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון

עדכון חשוב לגבי המשלוחים

בשל המצב הביטחוני הנוכחי, ייתכנו עיכובים במועדי המשלוחים.
אנו עושים את מירב המאמצים כדי להבטיח שההזמנות יגיעו אליכם בהקדם האפשרי.

תודה על ההבנה והסבלנות, מייחלים לימים שקטים יותר.

דילוג לתוכן