fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך באלם שפתיים במתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

טיפול הפנים של ד"ר האושקה

טיפול קוסמטי עם מגע ייחודי

טיפולי הפנים מבית דר האושקה הם טיפולי פנים הוליסטיים שפותחו במשך שנים רבות עי חברת WALA. איכות הטיפול משלימה את איכות התכשירים.זהו טיפול קוסמטי ייחודי, המציע הזדמנות להתחדשות פיסית, ונפשיתאיכות המגע זורמת, קלה, מרגיעה ומרגשת גוף ונפש.
התוצאות של טיפול הפנים ניכרות מייד לאחר הטיפול  – עור רך ומלא חיים, ומראה קורן.

אמנות המגע

טיפולי הפנים של ד"ר האושקה

שקט, רוגע מושלם. להניח את כל טרדות היום מאחוריך, פשוט להיות.
להניח את פניך בידיה המיטיבות, במגע רך ועדין של קוסמטיקאית ד”ר האושקה. הזדמנות להתחדשות גוף ונפש, ועור פנים קורן וחיוני.
זוהי המהות הפשוטה של טיפולי הפנים ההוליסטיים של ד”ר האושקה.
כל הנחוץ לקוסמטיקאית הן שתי ידיה, שתי מברשות והמגוון הרחב של תכשירי ד”ר האושקה.

והריקוד שהוא הטיפול מתחיל.

מה שהופך את הטיפולים של ד”ר האושקה לכל כך מיוחדים הוא הנשימה המקצבית בין מגע והרפיה, בין מנוחה ותנועה, בין חום וקור. התנועה בין ההפכים הטבעיים המשמשת גם בגידול צמחי המרפא של ד”ר האושקה, ובתהליך הכנת התכשירים, משמשת גם בטיפול כמשלים טבעי לאותה איכות עמוקה של הטבע.
במרכז הטיפול נמצאת המרצה הלימפתית. בתנועות עדינות של מברשות וכפות הידיים עוברת הקוסמטיקאית על נקודות לימפתיות בפנים. תנועה זו ממריצה את נימי הלימפה העדינים מסייעת בתהליכי הניקוי העצמיים של העור, בנשימת התאים וחידושם.
הקוסמטיקאיות של ד”ר האושקה הוכשרו להעניק לך את הטיפול בהכשרה מדוקדקת בה הן למדו את אופי הטיפול, כל שלב ושלב בו ואת איכות המגע הייחודית. בכל רחבי העולם מטפלות הקוסמטיקאיות באותו אופן מוקפד ומיוחד.
הקוסמטיקאית מתאימה את הטיפול כך שייתן מענה מושלם למצב העור שלך. בסוף הטיפול תקבלי הנחיות מקצועיות לשימוש בתכשירי ד”ר האושקה בטיפול היומיומי בבית.

מקורות השיטה

טיפולי הפנים הייחודים פותחו על ידי אליזבת זיגמונד קוסמטולגית משטוקהולם שפתחה ביחד עם ד”ר האושקה את תכשירי הפנים הראשונים של חברת וואלה שנות השישים (1960). היא שילבה ידע מקצועי על טיפוח העור, ידע על צמחי מרפא, וטכניקה של ניקוז לימפתי שלמדה מד”ר אמיל וודר. ( טכניקה זו היוותה את הבסיס להמרצה הלימפתית )

בשנת 1971 התקיים הקורס הראשון לקוסמטיקאיות ד”ר האושקה, שבו לימדה אליזבת זיגמונד את מהלך הטיפול. כיום יש כ 2000 קוסמטיקאיות ב 25 מדינות ברחבי העולם המציעות את הטיפול הזה, ואת הידע המקצועי שלהן בהתאמת תכשירי פנים ואיפור של ד”ר האושקה

קוסמטיקאית? מעוניינת לטפל בשיטת ד"ר האושקה?

חברת ד”ר האושקה ישראל רואה את טיפולי הפנים כפן המשלים של השימוש בתכשירים בבית. על כן החברה שמה לעצמה מטרה להכשיר גם בארץ קוסמטיקאיות מקצועיות שיטפלו בשיטה זו.

הדבר התאפשר בשנת 2010 כשאורלי רפאלי פנקס אחות מוסמכת בתחום המשלב רפואה קונבנציונאלית ורפואה אנתרופוסופית, החלה לעסוק גם בתחום הקוסמטיקה וטיפוח העור. העבודה המשותפת של אורלי עם היבואן הרשמי בישראל  הביאה להקמת תחום הטיפולים הקוסמטיים הטבעיים  של ד”ר האושקה, תחום המפותח באירופה ובעולם כולו.

לאחר תקופת לימודים והכשרה בגרמניה והשתתפות בכנסים שנתיים בינלאומיים, אורלי משמשת היום כקוסמטיקאית הראשית של חברת ד”ר האושקה והיא מכשירה קוסמטיקאיות לטיפול בשיטת ד”ר האושקה ברחבי הארץ

אם את קוסמטיקאית ומעוניינת בפרטים נוספים על הכשרה בשיטת ד”ר האושקה כתבי לנו מייל info@drhauschka.co.il

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון
דילוג לתוכן