עקבו אחרינו בסושיאל

משלוח חינם מעל 299 ₪

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

תקנון

מועדון לקוחות “ד״ר האושקה”

  1. חברת הגליל (הומגליל) 2014 בע״מ (להלן: החברה), יבואנית ד״ר האושקה בישראל, החליטה להקים מועדון לקוחות התקף באתר הרשמי של ד״ר האושקה ישראל.
  2. מועדון הלקוחות של ״ד״ר האושקה״ מתופעל על ידי חב’ וליוקארד בע”מ
  3. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי ההצטרפות של לקוח המבקש להיות חבר במועדון. לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו, בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כל חבר מועדון ייחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה.

א. הצטרפות

ב. הטבות

ג. תוקף החברות במועדון

  1. תוקף החברות במועדון הלקוחות הינו לא מוגבל, עד להודעה חדשה מטעם החברה.

ד. תקשורת שיווקית ופרסומים

  1. דרכי פרסום: הודעות מועדון ״ד״ר האושקה״, בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות התכנית לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת החברה לבצעם, בתקנון ו/או במפתח הצבירה ו/או בהטבות הנוספות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות חבר המועדון ליטול חלק בתכנית ו/או הפסקת פעילותו וכיו”ב, ייעשו על ידי החברה באופן ובדרך כפי שתימצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום באחד מאמצעי התקשורת ו/או באתר האינטרנט של החברה ו/או באמצעות תקשורת ישירה עם חברי המועדון, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או SMS, הודעות פוש באפליקציה,הכל לפי בחירת החברה, ייחשב כמספק וחבר מועדון לא יוכל להשמיע טענה כי לא ידע אודות האירוע נשוא הדיווח ו/או הפרסום כאמור.
  3. מובהר, כי הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של ״ד״ר האושקה״, ומסירת פרטי דואר אלקטרוני וטלפון סלולארי לחברה, יהווה הסכמה של הלקוח לקבלת פרסומות, הודעות וחומר שיווקי שהחברה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, הכל בהתאם לתיקון מס’ 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס”ח-2008, וזאת באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון ״ד״ר האושקה״
  4. למען הסר ספק מובהר כי החברה פטורה מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי החברה באשר לאי קבלת פרסום.
  5. כחלק מהצטרפות הלקוח כחבר מועדון תפיץ החברה באמצעות דואר אלקטרוני מבצעים ועדכונים וחומר שיווקי.
  6. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוח ההודעות SMS יפנה לחברה בכתב בבקשה להסיר עצמו מהרשימה.
  7. לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שירות משלוח הודעות דואר אלקטרוני, יהיה עליו להקליק להסרת כתובתו במקום המיועד לכך בהודעת הדואר האלקטרוני.

ו. במקרה של מחלוקת

ז. התחייבויות חבר המועדון

ח. תנאים כללים

logo

הצטרפי למועדון הלקוחות של ד״ר האושקה וקבלי 10% הנחה ברכישה ראשונה!

צבירת נקודות והטבות השמורות רק לחברי מועדון..​