תקנון
מועדון לקוחות “ד״ר האושקה”
- חברת הגליל (הומגליל) 2014 בע״מ (להלן: החברה), יבואנית ד״ר האושקה בישראל, החליטה להקים מועדון לקוחות התקף באתר הרשמי של ד״ר האושקה ישראל.
- מועדון הלקוחות של ״ד״ר האושקה״ מתופעל על ידי חב’ וליוקארד בע”מ
- תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי ההצטרפות של לקוח המבקש להיות חבר במועדון. לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו, בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כל חבר מועדון ייחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה.
א. הצטרפות
- ההצטרפות הינה למועדון חברות התקף באתר ד״ר האושקה בלבד, בכתובת www.drhauschka.co.il. ההצטרפות היא בחינם, והיא כפופה לתנאים המפורטים בתקנון.
- אדם המצטרף למועדון, יקבל במעמד ההצטרפות את הזכות למימוש ההטבות.
- מילוי פרטי הלקוח באתר או בטופס ההצטרפות, יהווה הסכמה לכל האמור בתקנון זה.
ב. הטבות
- עם הרישום למועדון, יהא זכאי חבר מועדון לקבל מגוון הטבות המובטחות רק מועדון ״ד״ר האושקה״ בהתאם לקביעת החברה, ובכפוף לתנאי המבצע. ביניהן הנחה קבועה והטבות כמפורט להלן:
- הטבת הצטרפות 10% הנחה לקניה הראשונה (בתוקף עד 60 ימים מתאריך ההצטרפות). למימוש חד פעמי
- צבירת 10% מסכום הקניה בנקודות (צבירה על השארית) למימוש מהקניה הבאה. נקודה=ערך כספי של שקל למימוש בקניה באתר
- 15% הנחה בחודש יום הולדת. הטבה תקפה לחודש קלנדרי בלבד. למימוש חד פעמי
- צבירת הנקודות תתאפס פעם בשנה, מתאריך הרכישה בו נצברו הנקודות.
- אין כפל מבצעים
- ההטבות הינן אישיות ולא ניתן יהיה להעביר את סכום ההטבה לאדם אחר ו/או להמירו למזומן ו/או להחזר כספי אחר.
- הרישום הנמצא בידי החברה יהווה ראיה חלוטה ומכרעת לגבי זכאות ההטבות ללקוח
- החברה רשאית להגביל את השימוש בהטבות במקביל למבצעים אחרים במסעדה בהתאם לשיקול דעתה.
- החברה רשאית לשנות את מדיניות ההטבות ו/או ההנחות ו/או הצבירה הכספית מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
- יובהר כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981, רישום החבר למועדון מהווה הסכמה מטעמו לקבלת חומר פרסומי מABC ו/או מי מטעמה באמצעי המדיה השונים. יחד עם זאת יוכל לבקש הסרה מדיוורים בכל שלב לאחר הדיוור הראשון אליו
- כמו כן, אישור הלקוח במהלך הרישום, ייחשב כמי שהסכים שכל מידע שהצטבר במסעדה לגבי החבר בקשר עם רכישותיו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח המידע יועבר להנהלת המועדון ויחשב לקניינה של החברה אשר תשמור מידע זה בנאמנות כמאגר מידע רשום על פי חוק. המידע ישמש את המועדון לשם קידום פעולותיו אשר עשויות לכלול שיתופי פעולה עם גופים אחרים באופן ששימוש במידע הנ”ל לא ייחשב פגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שהנהלת המועדון תוכל לעשות במידע זה שימוש שיווקי ו/או אחר וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה על פי כל דין בגין שימוש במידע כאמור.
- ככל שחבר המועדון יתנגד לשימוש בפרטים ובנתונים כאמור, הוא רשאי לדרוש, בכתב, כי שמו והמידע הנוגע אליו יימחקו ממאגר המידע שברשות המועדון ו/או לא יימסר לאדם או לאנשים מסוימים. בנוסף רשאי החבר לדרוש מהחברה, בכתב, להסיר עצמו מרשימת הדיוור של המועדון.
ג. תוקף החברות במועדון
- תוקף החברות במועדון הלקוחות הינו לא מוגבל, עד להודעה חדשה מטעם החברה.
ד. תקשורת שיווקית ופרסומים
- דרכי פרסום: הודעות מועדון ״ד״ר האושקה״, בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות התכנית לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת החברה לבצעם, בתקנון ו/או במפתח הצבירה ו/או בהטבות הנוספות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות חבר המועדון ליטול חלק בתכנית ו/או הפסקת פעילותו וכיו”ב, ייעשו על ידי החברה באופן ובדרך כפי שתימצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום באחד מאמצעי התקשורת ו/או באתר האינטרנט של החברה ו/או באמצעות תקשורת ישירה עם חברי המועדון, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או SMS, הודעות פוש באפליקציה,הכל לפי בחירת החברה, ייחשב כמספק וחבר מועדון לא יוכל להשמיע טענה כי לא ידע אודות האירוע נשוא הדיווח ו/או הפרסום כאמור.
- מובהר, כי הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של ״ד״ר האושקה״, ומסירת פרטי דואר אלקטרוני וטלפון סלולארי לחברה, יהווה הסכמה של הלקוח לקבלת פרסומות, הודעות וחומר שיווקי שהחברה מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, הכל בהתאם לתיקון מס’ 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס”ח-2008, וזאת באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברי המועדון, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני או SMS שיישלחו ישירות למחשבו או למכשירו הסלולארי של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת תפוצת חברי המועדון ״ד״ר האושקה״
- למען הסר ספק מובהר כי החברה פטורה מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי החברה באשר לאי קבלת פרסום.
- כחלק מהצטרפות הלקוח כחבר מועדון תפיץ החברה באמצעות דואר אלקטרוני מבצעים ועדכונים וחומר שיווקי.
- לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שרות משלוח ההודעות SMS יפנה לחברה בכתב בבקשה להסיר עצמו מהרשימה.
- לקוח אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה לשם קבלת שירות משלוח הודעות דואר אלקטרוני, יהיה עליו להקליק להסרת כתובתו במקום המיועד לכך בהודעת הדואר האלקטרוני.
ו. במקרה של מחלוקת
- חבר החש עצמו נפגע בכל הקשור לכסף שצבר או לכל עניין אחר הנובע מתקנון זה או מהמבצע, רשאי לפנות בכתב דרך אחת מדרכי יצירת הקשר באתר ולהעלות את השגותיו.
- החלטת מנהל החברה ו/או מי שמונה על ידו לשם כך שתינתן בתוך 14 ימי עבודה, מרגע שקיבל לידיו את ההשגה, תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור כלשהו.
- חבר הטוען כי הסכום הצבור העומד לרשותו שונה מהסכום הצבור כפי שמצוי במרשם החברה, יוכל להוכיח את הסכום הצבור על-ידי הצגת החשבוניות המעידות על כך.
ז. התחייבויות חבר המועדון
- חבר המועדון יהא אחראי לעדכן בכתב את הנהלת המועדון על כל שינוי בפרטיו על מנת לאפשר קשר רצוף ושוטף עימו.
- מובהר כי כרטיס חבר שאין לגביו ברישומי החברה את פרטי החבר הנדרשים בטופס ההצטרפות, תהיה זכאית החברה לבטל את הכרטיס, ובנוסף, לבטל את הסכום הצבור באותו כרטיס, ללא אפשרות לממשו.
- חבר במועדון מתחייב שלא לנצל לרעה את החברות במועדון. כל ניצול לרעה יגרום להפסקת החברות במועדון.
ח. תנאים כללים
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את כללי ונהלי התקנון, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. החל ממועד שינויו של התקנון יחייב את המועדון רק נוסחו החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה רישומי החברה הינם הקובעים בכל הקשור לתקנון זה. התנאים החדשים שיעודכנו, יישלחו לחברי המועדון באמצעים המקובלים (מייל sms) וכן יינתן פרק זמן סביר מההודעה למימוש ההטבות.
- החברה רשאית לפי שיקול דעתה, לאפשר גם ללקוחותיה שאינם חברים, להשתתף במבצע, לפי תנאי תקנון זה.
- המפורט בתקנון זה הינו למידע אינפורמטיבי בלבד ואין בו בכדי לחייב את החברה בצורה כלשהי. כל התנהגות של המסעדה לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כויתור של החברה על האמור בתקנון זה ו/או תחייבה לנהוג כך בעתיד.
- למען הסר ספק, יובהר כי ההשתתפות בתכניות המועדון כפופה לעמידת חבר המועדון בתנאי תקנון זה, לרבות, אך לא רק, המשך חברותו במועדון הלקוחות ״ד״ר האושקה״.
- תקנון זה מהווה את תנאי ההצטרפות לתכנית. הצטרפות חבר למועדון ״ד״ר האושקה״ משמעה כי חבר המועדון קרא ומסכים להוראות תקנון זה.
- מתן הטבות לחברי המועדון הינו בכפוף לפעילות תקינה של מערכות התפעול והמחשוב של החברה. במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות חברי המועדון כאמור לעיל, תפעל החברהלטיפול בהם בהקדם ולא יהיו לחברי המועדון טענות או תביעות כנגדה בשל אי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.
- כל מקום בתקנון זה שנעשה בו שימוש בלשון זכר משמעו גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
- כתובת החברה: קיבוץ כברי, ת.ד. 386 מיקוד 2512000