fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך באלם שפתיים במתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

העור שלך יודע

את והעור שלך בלתי נפרדים. זו הסיבה שבד”ר האושקה אנו מתמקדים לא רק במה שהעור שלך צריך, אלא גם רוצים לדעת עלייך יותר כאדם – להבין את מה שמשפיע עלייך ואת מה שאת זקוקה לו. אנחנו מאמינים שחשוב לשים לב לעור הפנים ולסימנים שהוא שולח לנו, להשפעות חיצוניות ולמצבים פנימיים. להיות בקשב למה שגורם לך להרגיש טוב ברגע הזה.

זוכרת?

את והעור שלך חוויתם כל כך הרבה יחד. לאורך הדרך, אספת קמטי צחוק וצלקות, בילית ימים שטופי שמש על החוף ורקדת כל הלילה, עבדת קשה, יצאת להרפתקאות ותמכת באהובים ובני משפחה. לאורך השנים, העור שלך ידע תמיד איך להתמודד עם האתגרים שהצבת בפניו ולהישאר חזק וקורן. הוא התחדש, שמר על עצמו וסימן לך כשהיה זקוק לתשומת לב. אז האמיני בעור שלך, אנחנו בהחלט מאמינים בו.

מתחת לעור

השמש שמלטפת את פנייך, החול בין אצבעות רגלייך… כל דבר שנוגע בעור שלך חודר גם מתחתיו ומשפיע על הגוף, בדיוק כפי שמגע עדין יכול לעורר תחושות ורגשות עמוקים. אנחנו יודעים שהחיים יכולים להיכנס לך מתחת לעור, ולכן גם המוצרים שלנו חודרים עמוק. אנחנו רוקחים תכשירים טבעיים, ייחודיים ובעלי השפעה, כדי להעיר את הכוחות הטבעיים של עורך ולחזק אותו מבפנים החוצה. אנחנו זוכרים שבריאות העור מתחילה מבפנים ועובדים כדי לעודד תהליכים פנימיים שמשפיעים באופן עקבי ומתמשך עלייך ועל עורך.

 

מה העור שלך מבקש?

האם את משתוקקת לאיזון מרגיע, או דווקא למרץ ורעננות? האם את מרגישה שלמה עם העור שלך? העור יודע למלא רבים מצרכייך בכוחות עצמו ומומחה בריפוי עצמי, אך מדי פעם הוא גם זקוק למעט עזרה. כאן מוצרי הטיפוח של ד”ר האושקה נכנסים לתמונה – עם תרכובות צמחי מרפא בהתאמה אישית שמעניקים לעורך את התמיכה שהוא זקוק לה באופן יום-יומי. התרכובות הללו, פרי ניסיון רב שנים של מחקר ופיתוח, יכולות לתת לעור בוסט של אנרגיה, לספק לו הגנה, או להחזיר אותו לאיזון. 

 

העור שלך והעולם שסביבך

העור שלך הוא המעטפת שמחזיקה אותך, והוא גם מחסום בינך לבין הסביבה. בכל פעם שאת חשה ברוח על פנייך או במגע חטוף של אדם אחר, העור נמצא במגע ישיר עם העולם שסביבך. לפעמים התגובה שלך לעולם ניכרת גם היא בעור – למשל, כשיש לך עור ברווז, או כשהלחיים שלך מאדימות מהתרגשות. בד”ר האושקה, אנחנו מבינים שהעור שלך עדין ורגיש, שהוא שומר עלייך וגם זקוק להגנה.

שיקוף למקצב החיים

שיקום, שחזור, התחדשות – העור שלך פעיל לאורך כל חייך, ולכן אין פלא שעליו להשתנות ללא הרף, לפעמים אפילו מרגע לרגע. את והעור שלך עוברים הרבה יחד, בין אם מדובר ברגעים של מאמץ, התרגשות, שמחה או אכזבה – רגעים של עייפות, או רגעים של מנוחה. אנו זוכרים את כל זה ותומכים בעורך לאורך השלבים השונים של חייך, באמצעות פתרונות טיפוח שמשקפים את מקצב החיים.

חיים מלאי אפשרויות

כשאת מתבגרת וחווה חוויות חדשות, גם עורך משתנה. עור שמנוני של מתבגרת עשוי להיעשות יבש יותר, עם הזמן, ולדרוש תשומת לב רבה יותר. עור שעבר הרבה לאורך השנים, זקוק לתמיכה בתהליכים של התחדשות. בכל שלב ושלב, העור זקוק לתשומת לב וטיפוח שיגרמו לו להיראות במיטבו – רענן, שמח ובריא. משום כך איננו מתמקדים בפגמים שבעור, אלא עוזרים לך לגלות מחדש את החוזק הפנימי שלך – ולעורך לחזור לאיזון בכוחות עצמו.

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון
דילוג לתוכן