fbpx

תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או דרך פייפאל

100% קוסמטיקה טבעית באישור תו התקן NATRUE

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תתחדש.י

מגיע לך באלם שפתיים במתנה*
*מוגבל ליחידה אחת לכל לקוח/ה במשך תקופת המבצע

ניקוי עור הפנים, שגרה טובה לגוף ולנפש

אז למה לנקות בכלל את עור הפנים? הניקוי של עור הפנים חשוב ברובד הפיזיולוגי, כמו גם ברובד הרגשי. אחרי יום שלם בחוץ, בו נחשף העור לזיהום אוויר ולאלמנטים שונים וכן בעקבות חילוף החומרים בגופנו, העור שלנו זקוק לריענון ולהסרת שאריות הסבום. כיוון שמים לא מסירים הפרשות ולכלוך, ניקוי בעזרת תכשירים מאפשר לעור לנשום ולהתחיל תהליך של התחדשות. מעבר לזה, ברמה הרגשית, טקס קבוע של שטיפת הפנים עוזר לנו להסיר את רשמי היום בלילה ולהסיר את קורי השינה בבוקר. ניקוי בשגרה, מתוך כבוד לגוף, מעמיק את הנשימה והבריאות של העור ועוזר לנו לדאוג לעצמנו.

איזה מוצרים של ד"ר האושקה מיועדים לניקוי עור הפנים?

התכשיר הוותיק ביותר שלנו הוא קרם הניקוי המיוצר בעזרת פורמולה אשר כמעט ולא השתנתה מאז 1967. קרם הניקוי הוא תכשיר קלאסי מבית ד”ר האושקה עם מעריצים בכל העולם. הוא מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד למקרים של עור הנוטה לאקנה, כיוון שהוא מאזן את העור והנקבוביות. התכשיר הוא גרגרי מעט, כיוון שהוא מבוסס על שקדים ועל קמח שקדים, כך שבשימוש בו לא משפשפים את העור, אלא מניחים את הקרם בתנועות מיוחדות של גלגול ולחיצה. אופן השימוש מעודד תשומת לב והופך את התהליך לדומה לטקס כמעט. באתר שלנו ניתן למצוא סרטון המדגים את התהליך.

התכשיר השני הוא תחליב הניקוי, שקיים מאז 1998. התחליב מתאים לכל מצבי העור אבל במיוחד לעור רגיש. המרקם שלו קליל ומאוד קרמי והוא בעל פונקציה של שניים באחד – תכשיר ניקוי עדין ומסיר איפור. קל מאוד להשתמש במוצר, פשוט מרטיבים את הפנים ומעסים אותם מעט. בנוסף, הוא גם מתאים מאוד בתור קרם גילוח.
התכשיר השלישי, באלם הניקוי, הוא מוצר חדש שיצא לשוק ב-2022 ומיועד גם הוא לכל מצבי העור. המרקם שלו מתחיל בתחושת ג’לי ואז הופך לדומה יותר לתחליב. המוצר מבוסס על גיר עדין מאוד ומיוחד, אשר נכרה באי בצפון גרמניה. בעת השימוש בתכשיר נוצר תהליך סיכה שנצמד ללכלוך ומסיר אותו וכך מתאפשר ניקיון יסודי ועמוק.

מה מייחד את המוצרים הללו ומבדיל אותם ממוצרים אחרים הקיימים בשוק?

מה שמייחד את המוצרים הוא מה שמאפיין את כל תכשירים הניקוי של ד”ר האושקה, כולם טבעיים לגמרי ומנקים את העור בצורה אפקטיבית ועדינה. בעת ניקוי בעזרת המוצרים של ד”ר האושקה העור אינו שורף, הופך אדום או מתקלף והכי חשוב, הוא לא מתייבש – מצב שיכול לגרום לצורך מיותר בתכשירים נוספים בהמשך. המוצרים שלנו לא מסירים את החומרים הטובים ששומרים על העור שלנו ויוצרים ניקוי עדין אבל עמוק שמותיר את העור נקי ורענן.

 

האם לד"ר האושקה יש מוצרים שונים שמתאימים לסוגי עור שונים?

התשובה היא כן ולא. לא, כי כל תכשירי הניקוי נועדו להביא למצב של איזון ולכן הם מתאימים לכל סוגי העור. בכולם יש צמח מרפא שנקרא אנטליס אשר עוזר בתהליכי ניקוי ומביא את העור להרמוניה ואיזון. באותו הזמן, קרם הניקוי מומלץ יותר לעור שומני הנוטה לאקנה והשניים האחרים מתאימים יותר לעור מאוזן הנוטה ליובש.

 

מהם כמה טיפים חשובים לניקוי עור הפנים שלא כולם מכירים?

מה שחשוב להבין זה שעור יבש אינו שווה עור נקי. כשהעור יבש זה רק אומר שהמחסום הליפידי, השומן הטבעי של העור, מוסר. התכשירים של ד”ר האושקה מנקים בצורה יסודית ומשמעותית אבל לא מייבשים את העור, מה ששומר על איזון ובריאות העור בטווח הארוך. 

טיפ נוסף הוא להתחיל בשטיפת הפנים עם מים חמימים ולסיים במים קרים. הרגל זה טוב לטונוס של העור, כיוון שהמים הקרים מכווצים אותו ומותירים אותו רענן ובעל מרקם נעים יותר.

טיפ אחרון הוא להימנע משפשוף של העור. העור שלנו הוא איבר חי והשפשוף עלול לפגוע במרקם שלו, שטיפת וטיפוח העור בצורה עדינה וקשובה, ישמור על המרקם והמראה שלו לאורך זמן ויעזור לנו להיות בקשב אליו ואל הצרכים שלו.

 

 

סגור
מוצר התנסות מתנה- בהצטרפות למועדון
דילוג לתוכן